ICA for president!

Jag var på högdalens bibliotek i lördags och förtidsröstade. När jag skulle ta mina valsedlar slog tvångstankarna till:" Ta en sverigedemokratsedel ANNARS KOMMER DU ATT DÖÖÖÖ!!!!!". Ja, det är inte lätt att ha tvångstankar. Nåja, jag var ganska nervös...faktiskt så nervös att när jag skulle räcka fram min legitimation råkade visa ICAkortet. Kul att jag den dagen iallafall kunde roa någon.

PS: Jag röstade EJ på SD!! (och detta gäller endast er som inte förstår ironi) SD. Oops menade DS. Moahaha.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, du är så knäpp<3

2010-09-21 @ 12:34:18
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: Marcus

Stabilt att dra fram ICA-kortet där, hehe. Fast jag ska kanske inte säga något, jag har provat att föra in ICA-kortet (måste vara något speciellt med de korten) i en Bankomat.

2010-09-21 @ 17:06:01
Postat av: Marcus

Sedan har jag även försökt dra lånekortet till Stadsbiblioteket inne på ICA. De där förbannade korten :p

2010-09-21 @ 17:07:04
Postat av: Emelie!

Jag brukar lyckas visa leg med min lillebros bild istället för min, nu har jag inte hans leg (han är sju och har inget) men en bild i plånboken på honom, framför mitt leg, i plånboken. De brukar inte gå med på mitt namn/födelsedatum och en bild på en sjuårig kille när jag shoppat loss på systemet. På tal om kort. ^^

2010-09-21 @ 19:44:09
URL: http://nodisco.blogg.se/
Postat av: Sébastien

Tvångsttankar is the shit!

2010-09-22 @ 10:03:36
URL: http://popstitute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0