Sicknääzz and 27 club.

Jag blir alltid lika fascinerad utav vissa personers beteenden. Undra om jag bara ska ta och tatuera in: "Treat me like shit" i pannan snart, för det syns ju tydligen igenom ändå..förutom hostan och den fysiska klenheten så får jag även idag dras med aggression och uppgivenhet...

Nåja..för att skriva om någonting positivt som jag ser fram emot så ska jag och min bror om en vecka se musikalen "27 club". Skådespelarna kommer att tolka Kurt Cobain, Janis Joplin, Jim Morrison och Jimi Hendrixs liv som alla dog när dem var 27 år. Musikalen pågår fram till jul och äger rum på Maximteatern vid Karlaplan. Veckans höjdpunkt helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Johan

Bry dig inte om det, ignorera det hela så gott det går! Det skulle personen i fråga göra om det var ombytta roller...

2010-11-13 @ 12:30:06
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: kim

låter jobbigt men jag håller med johan, slösa inte energi på idioter ^^ kramis!

2010-11-13 @ 22:44:26
URL: http://thinkblonde.blogg.se/
Postat av: Marcus

Sent svar, måste ha missat inlägget, men säger som Johan & co. Bry dig inte. Idioter finns det överallt, tyvärr. Säger också som Lundell: "Låt inte dom jävlarna ta dig!"

2010-11-18 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0