Helgen.

Även den här helgen har vart lugn. Jag behöver lugn just nu. Jag känner mig ganska opepp på det mesta i allmänhet. I fredags skulle jag egentligen ha farit till Uppsala där jag skulle mött upp Marie och Alex men när regnet kom så kände jag ännu mer hur opeppen infann sig. Det slutade med att jag och min granne Jasmine gick och tittade på brasan i Svedmyra. I lördags var jag hos Anna i gamla stan som fyllde år och drack champagne, sedan mötte jag upp Hanna och vi begav oss till skinnarviksparken där det var synthpicknick.





Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad fina ni är, du och Hanna.

Saknar dig, Kadie :)

2010-05-02 @ 20:56:47
Postat av: Hanna

den gula klänningen är så himla fin :D

och vi också <3

2010-05-03 @ 13:34:54
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0