Torsdag.

Idag när jag var på ICA så kallade kassörskan mig för "vännen". - "Så vännen, här har du dina tio kr!". Det var längesedan man blev behandlad som en 5-åring,haha.

Jag har slarvat så med uppdateringarna här med att både läsa mina vänners bloggar och uppdatera min egen men jag är så uppe i min flytt just nu. På måndag börjar iaf min semester. Jag jobbade i midsommar men hann med lite ståhej på kvällen, dam da dam:
I
I
V



Orkar inte lägga upp fler bilder men det var häng i skinnarviksparken och sedan begavs det mot gula villan!
Malin har förövrigt flyttat till Sthlm vilket är väldigt upplyftande!


Kommentarer
Postat av: Johan

Fint med semester!! Och på måndag ses vi igen, finally!:-)

2010-07-02 @ 17:25:12
URL: http://kanard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0