Svartklubb högkvarteret!



Just nu sitter jag här med färg i håret och tränar in dom sista ackorden inför spelningen ikväll! Mina grannar har nog hört Cinemascaps låtar mer än någon annan just nu ;P Jag är så förväntansfull att det känns som att jag ska spricka! Be there or be a square!

Club Noir: elektroniskt och suggestivt i elegant cabaretmiljö.

Fredagen den 9 juli är det premiär för SVARTKLUBB hos Högkvarteret! Detta är ett evenemang för dig som vurmar för synthpop, 80-talspop, electro, goth, dark wave, new romantic, ebm med mer. På scen står det eleganta elektroniska popbandet Cinemascape och bjuder på en visuell, dramatisk och dansant spelning vid 21:30.

Klubbens eminenta DJ:s spelar musik av artister och band som Ultravox, The Cure, Welle:Erdball, OMD, Joy Division, New Order, Funker Vogt, Bauhaus, Erasure, VNV Nation, Human League, And One, Siouxsie And The Banshees, Soft Cell, Front 242, Skinny Puppy, John Foxx med fler.

Klubben uppmanar de som vill och kan att anstränga sig vad gäller kläderna. Eleganta kläder i svart, vitt och rött välkomnas å det grövsta.

Entré 30 kronor (Fri entré om du kommer till lokalen innan 20:00).

Vi ses nere i Högkvarterets sammetsklädda salar!
Varmt välkomna!

Cinemascape framträder ca 21:30. Med oss på scen har vi även denna gång Katie Kasunic de Bourgh på synth.

Klubbens arrangör: Eddie Summanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0