Uppdatering.

Alltså! Tech noir igår var utan dess like! Festligheten startade hemma hos Odd som fyllde år, sedan begavs det till kolingsborg. Det var ganska många där som jag känner. Det börjar nästan bli familjärt att gå ut, speciellt då det är många man känner där. Det gillas!

Imorgon har jag salstenta i etik men jag har vart så likgiltig och passiv inför just studier de senaste veckorna att det tar emot så mycket att öppna en bok. Jag är i en annan värld just nu. Den omotiverade världen. Flyktvärlden. Jaja. Jag hade iaf kul igår!


Sophie och jag.

Odd öppnar paket.

Frida, Sophie och jag.

Jocke och jag.

Andreas.

Malin och Linda.

Antonia, Sophie, Sofia (tror jag att hon heter) och Cathrine.

Malin och jag.


Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0