Give out but don´t give up.

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte orkat engagera mig i någonting mer än skolan och praktiken. Bara det har varit svårt. Eftersom att jag har så mycket nu så är jag helt slut utöver den vanliga jobbiga vardagen som jag upplever just nu. Jag har praktik mån-tors sen så måste jag jobba ibland på helgen för att jag ska klara mig ekonomiskt PLUS att jag har 100 % studier sidan om praktiken och jobbet, pust...

Det är sjukt jobbigt då jag ofta känner mig otillräcklig (då flera utav mina vänner inte heller mår så bra). Vänner smsar och ringer men jag orkar inte svara eller bryr mig inte om att ringa tillbaka. Jag har två tillställningar inplanerade i helgen. Det känns givetvis kul att träffa mina vänner men ibland känns det som att jag (GÖR) måste hålla uppe en glad fasad och verkligen anstränga mig.
Jag är bara så rädd att jag ska förlora mina vänner men jag orkar bara inte med så mycket just nu...




Igår provade jag ett fantastiskt gott te utav Friggs! Smaken pepparmynta är den bästa. KÖP, KÖP, KÖP! Koffeinfritt dessutom! Te lugnar ner psyket ibland också. Det är bra,haha.

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vet hur det är med sådan. Det är ibland väldigt väldigt svårt att hinna allt man vill. Har själv haft så otroligt jobbigt med att plugga, skriva ansökningar, leta extra jobb, jobba extra, jobba med bandet, måla, skriva musik, träffa vänner... Det går inte ibland helt enkelt. Har inte varit ute på evigheter, vill gärna, men det får vänta till.. jul typ.



Hoppas dock att vi ses snart ändå, på något sätt, men vi får ta det när det finns tid;-)

2009-11-12 @ 03:47:22
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: Sophie

Befinner mig i samma stadium som du för tillfället men det ska bli gött att träffa folk nu i helgen så man får lite energi.



Kram!

2009-11-12 @ 21:35:05
Postat av: Marcus

Älskade Kadie.

Mig förlorar du iaf aldrig :*

2009-11-13 @ 18:23:29
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

Hej!



Hade du kul igår? :D



Kram

2009-11-14 @ 10:25:28
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Kattis

Johan: Skönt att du förstår. Ja, det tycker jag! Jag saknar ju dig!!! :) Hoppas ni får skoj i Göteborg!



Sophie: Ja, vad jobbigt :( Om det hade vart sol och värme ute så hade det mesta känts åtminstone lite mer uthärdligt..



Marcus: <3<3<3



Tjelsi: Ja, det hade jag :D Hade du? Jag tror inte jag såg dig :O

2009-11-14 @ 14:57:57
URL: http://katiepop.blogg.se/
Postat av: kim

hej gumman, förstår verkligen hur det känns, har också praktik och massa annat, är inte lätt att vara social men det tar ju slut någon gång och då får vi ses snart :-) du är duktig som kämpar på kram!

2009-11-23 @ 10:18:02
Postat av: Anonym

Hej Kim :)



Vart har du praktik? Javisst är det jobbigt med obekväma arbetstider? Man har inte så mycket till fritid :/ Du är med duktig :*

Kram!!

2009-11-28 @ 10:44:09
Postat av: Kattis

Det senaste var från mig ;)

2009-11-28 @ 10:44:48
URL: http://katiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0