Sad

Tech-noir igår var jättekul TILLS en viss person sa något väldigt elakt till mig. Det förstörde verkligen hela min kväll. Jag hade inte brytt mig så mycket om jag inte hade kännt personen, vilket jag gör. Tankens kraft är stor men jag ska försöka att skita i vad den där människan sa (som knappt är värd att kallas för vän ens). Bara för att han sa en sak så är det sant? Vem bestämmer det? Inte han iallafall, tss..bara för att han har problem så måste han skälla på andra. Jag är så jävla ledsen för det där och han ska inte få mig att känna mig så värdelös som jag gjorde igår!

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Nej, vad tråkigt att höra... det är hemskt när utekvällar slutar på det sättet. :-/ tröstkramar

2009-03-01 @ 17:13:13
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja, det är ju det :`/

Tack så mkt!!! KRAM

2009-03-01 @ 22:45:40
URL: http://katiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0