Personlig assistent sökes!

Jag tog svininfluensavaccinet  i söndags. Odödlig som jag tror att jag är gick jag ifrån vårdcentralen med näsan i vädret. Idag har jag förbaskat ont i armen och idag på praktiken så kom den värsta tröttheten över mig någonsin. Kunde knappt hålla mig vaken. Jag kan endast peta på armen och då känna en smärta nog för att skrika. Schamponera håret kan jag glömma  och sova på den sidan går absolut inte. Människor som lever ensamma löper större risk att dö av influensan och dom som drabbas av svåra biverkningar efter sprutan bara för att där finns ingen som kan titta till en.

"Kvinna i 20års åldern dog för att hon levde ensam!"...MISSLYCKADE JÄVEL.

Kommentarer
Postat av: kim

usch läskigt med vaccinet men modigt av dig att ta det :-)

2009-12-02 @ 23:18:18
URL: http://thinkblonde.se
Postat av: Sébastien

Naw, stackars! tröstkramar



"20-årsåldern"... ;-D



Man hör så olika ang detta med vaccinet... vissa verkar inte alls få biverkningar medan andra blir jättedåliga... svårt att veta om man bör ta det...

2009-12-03 @ 02:53:29
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag vågar inte ta vaccinet tror jag, jag är allt annat än smärttålig när det komme till värk och ömhet. Däremot klagar jag inte om det är riktigt illa, som om armen är bruten;-p



Hoppas ömheten går bort för dig snart, jobbigt att ha så ont att sömnen påverkas:-( Dock är det ju nog bra att ha tagit den i ditt yrke.

2009-12-03 @ 03:26:15
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: kim

är nog bäst att ta den, då är man mer skyddad och tänk på att inte råka ge varandra svininfluensan pga någon av er är bärare av viruset god jul typ :-P

2009-12-03 @ 13:07:32
URL: http://thinkblonde.blogg.se/
Postat av: Johan (den andra)

Jag har ju jobbat som personlig assistent, men lönen va ju inte så bra så jag veeeet inte



Morsan försöker få i mig vaccinet nu oxå, hon vill nog se mig lida!

2009-12-03 @ 17:33:38
Postat av: Kattis

Kim har rätt! Syftet är ju också att inte smitta andra ;)



Seb: Men det heter väl "20-års åldern" när man är mellan 20-29..eller? ;P

Ja, en vän till mig blev sängliggandes i 3 dagar :S



Johan: Nej, men ska ju inte tvingas...du jobbar ju inte inom vården eller så så det kanske inte är så farligt. Men jag håller med...den där smärtan vill man ju gärna slippa ;(

Tack nu är det bättre :D



Johan nr 2: Jag kan betala dig DYRT :P

Jaså gör hon? Heheh :)

2009-12-03 @ 19:58:46
URL: http://katiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0