Leversemester

Det är lördag och jag har drabbats av pseudobaksmälla. Min kropp är så van att vara full varje fredag att den idag tog ut i förskott att få världens huvudvärk. Min bror har vart på besök i helgen. En sak som jag blir djupt irriterad över är att varenda gång vi ska göra någonting, gå på bio, ut och äta osv som syskon och vänner (som vi också är, TADA) GÖR SÅ tror alltid bioexpediten, servitrisen osv att VI ÄR ETT PAR. Det blir alltid så jobbigt pinsamt. Varför tror alltid alla att bara för att man är kille och tjej så är man ett par? Häromdagen så såg jag ALexandra Dahlström på systemet där hon gick fram till expediten och frågade: "Ursäkta men ni har typ ingen öhhh.. vagn eller så?" Haha..det tycker jag var ganska kul..påtal om alkoholkonsumtion..

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Jag såg Amanda Jensen på systemet häromdagen. Spännande... :-p

2009-03-07 @ 13:01:19
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: Kattis

Haha, jaså? Ja, jag tycker att när jag väl ser kändisar så är det just på systemet :P

2009-03-07 @ 16:16:39
URL: http://katiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0