Tech noir.

Jag lovar att jag ska försöka att bli bättre på att blogga men jag kommer aldrig riktigt till skott. Jag kan sitta och fundera på saker jag ska och framför allt VILL skriva men det låter oftast finare i tanken. Anyhow så ska jag inte tänka så mycket utan bara skriva på. Nåval. Igår var jag på förfest i Hägersten hos Markus och Annika. Sedan for vi till Tech noir som numera håller till på Flemings vid fridhemsplan/centralen. Jag gillade lokalen. Förresten så det känns som att jag har försummat mitt pluggande den här veckan. Jag har så "mycket att göra" jämt. Livet är hårt,haha. Nya tag nästa vecka förhoppningsvis. Jag och Hanna på förfesten <3 För dem som vill avnjuta resten av bilderna som togs under kvällen så kan ni gå in i min bilddagbok>>> KATIEPOP.

Kommentarer
Postat av: Hanna

vi ser så finurliga ut <3

2009-09-08 @ 21:46:21
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com/
Postat av: Kattis

Hihi jaa <3 Och coola ;)

2009-09-08 @ 22:51:27
URL: http://katiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0