Ny bloggisch!

Jag ska nu börja använda blogspot ett tag men FAN vet om det var ett bra alternativ. Jag har suttit i två timmar och bara försökt förstå mig på designen och att hitta "spara" knappen. Skitsida. Nåja, den är iallafall snyggare än blogg.se eller bättre design- och bilduppladdningsmöjligheter. Jag får därför i förväg be om ursäkt för bloggens utséende i nuläget (det vill säga grå upptill och svart nedtill då jag hade tänkt att hela bakgrunden skulle vara svart) :`(

www.katieboy.blogspot.com

PS: Och inte minst, katiepop var upptaget GAH! DS.


Kommentarer
Postat av: Sébastien

Jag förstår att du är sugen på en annan blogg, det har jag varit många ggr också. ;-)



Hoppas man får se bilder från festen på blogspot! :-)



Det går inte att kommentera på din nya blogg, förresten! Fix it! ;-p

2011-06-12 @ 21:48:55
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: Marcus

Du beklagade dig ju i sms idag om bloggen, men jag har Blogspot och kan nog guida dig lite när vi hörs i tele i morgon. Finns en inställning för kommentarer så kan du åtgärda det som Sébastien påpekar ovan. Jag kan nog även guida dig till rätt bakgrundsfärg, även om Blogspot gjort om lite sedan jag fixade de flesta av mina egna inställningar.

2011-06-12 @ 22:45:41
Postat av: Kattis

Seb: Hehe, yes ;)

Jaha, ajdå! det får Marcus (se ovan) hjälpa mig med :P



Marcus: Jaaa tack :D

2011-06-12 @ 22:52:56
URL: http://katiepop.blogg.se/
Postat av: Kattis

Nu kan man kommentera :D

2011-06-12 @ 22:59:11
URL: http://katiepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0