.Dans dakar.

Igår var jag i tanto med Malin, Millis och Hannes. På kvällen var det dans dakar förfest på Strand. Inträde och ett besök på Strand igår gav ett festivalarmband till dans dakar, vilket innebär att slippa köandet idag för att hämta ut festivalarmbandet! Jag är så oerhört peppad ikväll inför Crystal castles. Ikväll kommer jag att se dem för tredje gången vilket är positivt för min del då jag nu verkligen har hunnit lyssna in mig ordentligt på dem. De blir bara bättre och bättre tycker jag! Andra akter ikväll är bland annat Tiga och Maskinen. Okej att Maskinen kanske inte riktigt är my cup of te MEN de är väldigt trevliga att hoppa och dansa till!










Kommentarer
Postat av: Marcus

Såg du danske Trentemøller?

Jag gillar en del av hans grejer skarpt!

2011-06-05 @ 21:46:04
Postat av: Johan

Såg du Tiga? Och hur var det i så fall? Antar att han bara stod och DJ:ade?

2011-06-06 @ 15:08:36
URL: http://kanard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0