Kent



I torsdags var jag och såg Kent i Lisebergshallen i Göteborg. Fantastisk spelning! Ljudet var jättebra vilket förstärker konserten ännu mer. Men jag tycker dock att Jocke borde skärpa sig en aning. Det var ett fan som frenetiskt skrek att hon älskade honom varpå han vänder sig mot henne, tar ett par steg framåt, intar någon slags offensiv position och utbrister:" Du känner inte mig, du kan inte säga så, du har ju ingen aning om vem jag är.." Nånting i den stilen sade han. Herregud. Skärpning. Det fattar väl tjejen också att hon inte gör. Och Jocke borde veta bättre. "Älska" i den fanbemärkelsen innebär ju att hon älskar musiken och allt han gör. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0