REA

Jag hatar att köpa vinterskor och skor över huvudtaget. Dels för att 1. Vinterskor är oftast fula, om man vill ha snygga skor får man nöja sig med snygga men ganska kalla skor. 2. Jag är såååå kräsen när det gäller skor så det inte är vetigt.  3. Det är tråkigt att leta efter skor eftersom att jag inte är så fetischig när det gäller skor.

Idag till exempel gick jag i fem skoaffärer men lyckades inte hitta ett par förrens TADA (bilden nedan) så hittade jag ett par men till synes..ganska..kalla...men ja snygga eller ganska överkomliga skor. Innan dess provade jag ett par andra som skiljde sig ganska markant från dessa. Det var spännen och detaljer på men ludd i och ganska mycket den typen av sko som jag skulle definiera som "fula". Ändå så valde jag dom här halvkalla men ändå fina skorna. Slut på skohistorien!



Kommentarer
Postat av: kim/beatrix

vet hur du menar, dessutom brukar jag ändå titta på obekväma partyskor ist för praktiska skor men dina skor var jättefina :-P

2010-01-07 @ 12:28:48
URL: http://http://thinkblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0