I got the look(s).



Jag har funderat över på det här med hur relativt det är när det bland annat gäller personers stilar och framför allt vad personer anser om stilar. Jag och en arbetskamrat samtalade idag om tillfällen man kan råka ut för då personer man möter inte känner igen en som man redan har hälsat på tre gånger. Då sa min arbetskamrat att det vore konstigt om folk inte minns mig för att jag ser så speciell ut. Själv tycker jag inte att jag ser särskilt speciell ut, ibland mer intetsägande. Men det kanske har att göra med att man ser sig själv varje dag och är "van" vid sitt eget utseende. På jobbet ser jag inte ut som jag brukar göra på fritiden då jag fixar mig och har på mig andra kläder (som vissa kanske tolkar som uppseendeväckande). Det enda jag har på jobbet är att ha håret uppsatt i en toffs och möjligtvis lite mascara.  Allting är ju relativt då många till exempel finner svart hår väldigt ovanligt. Eller så kanske hon bara menade att jag hade stort huvud eller små öron, vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Snyggaste Kadie!

Höras något i helgen? :)

2010-02-11 @ 00:25:28
Postat av: Johan

Jag tycker att du är en person som märks! Naturligtvis syns du som mest när du är i full skrud med upptuperat hår och lösögonfransar, men även när du är mer neutral (som senast på Sugar Bar)så ser du ju definitivt inte alldaglig ut.

2010-02-11 @ 09:17:59
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: Sophie

Du märks för att du är så himla glad, jättretrevlig och allmänt härlig person, ett original helt enkelt:D samt du ser väldigt cool ut!

2010-02-11 @ 11:11:07
Postat av: Sophie

Du märks också för att du är så himla trevlig, glad och allmänt skön också:D

2010-02-11 @ 11:12:41
Postat av: oprofessionelll

Det är nog bara du som är van med hur du ser ut. Du är nog en sådan som man minns, verkligen.

2010-02-16 @ 21:38:13
URL: http://oprofessionelll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0