...



Idag fick jag reda på att Pelle hade blivit rånad i natt och samtidigt blivit huggen i benet med en kniv eller yxa. Det fick jag veta utav hans vän Hannes. Just nu opereras han. Jag blev så ledsen när jag fick veta det här. Värre saker kunde ha hänt.

Det är sånt här som jag hatar- att saker och ting i livet händer och man har ingen kontroll på vad som händer. Man själv är ju alltid försiktig men är man vid fel plats vid fel tillfälle då kan det hända vem som helst...

Jag hoppas du mår bättre snart Pelle <3

Kommentarer
Postat av: Reebs (Loopy)

Fyfan! Vilka jävla as det finns. Tur att det inte var värre ändå. Ta hand om dig darling, hoppas vi ses på TN ikväll! <3

2009-11-14 @ 18:53:30
Postat av: Johan

Oj det låter ju helt galet, verkligen!:-(

Hoppas att det går bra för honom... Även Gbg verkar hårt och hotfullt, man borde tänka på dert när man är ute sent på stan i Stockholmsnatten faktiskt.

2009-11-15 @ 15:49:34
URL: http://kanard.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fy fan alltså, varför skall det hända!



fina Pelle<3

2009-11-15 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0