Hjärtat är bara en muskel, inte en konstruktion.

Idag är det hets mot folkgruppens dag och det ska firas på Tech noir. Jag ska strax fara iväg till Bea på förfest. Jag var ju på fest igår också hemma hos Johanna. Mycket trevligt. En ska jag inte förstår är att jag inte längre blir bakis. Det är som att jag skulle ha tagit ett elixir (inte bara av att dömma till det yttre,mohha..) som påverkar de exo- och endokrina delarna i kroppen. När man var 19 kunde man dricka hur mycket som helst och gå upp klockan 9 dagen efter och må prima!

Kommentarer
Postat av: Sébastien

Hur menar du nu? Att du vid 19 ej blev bakis? Eller att du nuförtiden ej blir bakis? :-O

2009-02-14 @ 18:37:01
URL: http://popstitute.blogg.se/
Postat av: Kattis

Oj, jag skrev nog lite otydligt. Jag menade både och. Nu mår man som man gjorde när man var yngre efter en utekväll. Förut gick det åt en hel dag att återhämta sig :)

2009-02-15 @ 12:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0